سوالات متداول سايت همسريابي شيدايي

 
1- هدف اصلي نرم افزار همسرگزيني شيدايي چيست ؟ همسر گزيني شيدايي امكانات عصرنوين را به خدمت گرفته تا انتخاب همسري مطابق با معيار هاي خود با امكان جستجو در يك طيف وسيعتر جهت تشكيل يك زندگي پايدارتر داشته باشيد.
2- در سايت همسريابي شيداي از كجا بايد شروع كرد؟ اولين كاري كه بايد انجام دهيد ثبت نام در شيدايي است و سپس ورود به پنل كاربري ،و پس از آن كليك بر روي لينك (( جستجوي همسر)) است. در آنجا افرادي را خواهيد ديد كه خودشان يا نزديكانشان با ثبت نام در سايت شيدايي، آمادگيشان را براي ازدواج اعلام نموده اند ، ميتوانيد جستجو كرده و ميتوانيد با كليك بر روي آنها وباز كردن نمايه شان در آنجا مشخصات بيشتري از آنها مشاهده نماييد و در صورتيكه فردي را نزديك به معيار هاي خود يافتيد ، ميتوانيد از سمت راست نمايه فرد مورد نظر، پيام علاقه مندي (براي آشنايي بيشتر) به ايشان بفرستيد و در صورتيكه در ساعات و روز هاي آتي از فرد مورد نظر پاسخ مساعد دريافت كنيد، ميتوانيد براي آشنايي هاي بيشتر از ايشان شماره يا آدرس درخواست نماييد.
 3- پيام علاقه مندي و عدم علاقه مندي چيست ؟ منظور از پيام علاقه مندي در همسريابي شيدايي اينست كه شما مشخصات ابتدايي فرد مورد نظر را مطالعه نموده ايد و ايشان را نزديك به معيار هاي خود يافته ايد و با ارسال پيام علاقه مندي ، علاقه مندي خود را براي آشنايي بيشتر ، به ايشان اعلام ميكنيد. فردي كه پيام علاقه مندي دريافت كرده است، ميتواند پس از مطالعه مشخصات ابتدايي ارسال كننده پيام، با ارسال پيام علاقه مندي پاسخ مثبت براي آشنايي بيشتر و با ارسال پيام عدم علاقه مندي پاسخ منفي براي اعلام عدم تمايل به آشنايي بيشتر با ايشان، بفرستد. توجه: پيام علاقه مندي و عدم علاقه مندي براي كليه كاربران قابل استفاده است و نياز به عضويت نقره اي يا طلايي ندارد . 
 4- پيام شخصي چيست ؟ پيام شخصي همان ارسال پيام به فرد مورد نظر با متن دلخواه ميباشد كه ميتواند حاوي شماره تماس ، آدرس و هر نوع سوال و جواب و ... باشد. توجه : پيام شخصي تنها براي اعضاي با عضويت نقره اي يا طلايي قابل استفاده است . 
 5- چطور ميشود به افراد در شيدايي اعتماد كرد؟ قبل از اعتماد يا هرگونه دلبستگي به فرد مورد نظر، حتماً در رابطه با ايشان بصورت دقيقي تحقيق به عمل آوريد، چرا كه كم نيستند افراد سودجو كه با نيتي غير از ازدواج در سايت هاي همسريابي ثبت نام ميكنند و با احساسات اشخاص ، بازي ميكنند و يا قصد كلاهبرداري دارند ، شيدايي تنها واسطه معرفي و آشنايي اوليه است و شما خودتان و با همكاري افراد قابل اعتماد خودتان بايد در رابطه با صحت يا عدم صحت ادعاهاي فرد مورد نظر تحقيق نماييد و سپس تصميم معقول و منطقي در رابطه با ايشان اتخاذ نماييد. 
 6- آيا نرم افزار شيدايي خود به تنهايي براي يافتن همسر و نهايتا انتخاب ايشان به عنوان شريك زندگي كافي است ؟ بهيچ وجه ، لطفا توجه داشته باشيد كه گزينش همسر مراحل متعددي دارد كه از اولين مراحل آن يافتن چند گزينه براي بررسي است و با توجه به محدوديت هاي فضاي مجازي همسرگزيني شيدايي تنها كمك ميكند تا گزينه هايي كه نزديك به معيار هاي خود را ميبينيد را جستجو كنيد و شما بايد پس از انتخاب اوليه ، با همكاري خانواده و افراد معتمد خود در مورد صحت مطالب درج شده توسط فرد منتخب بصورت كامل و دقيق تحقيق كنيد و پس از مشورت با افراد معتمد اقدام به ازدواج نماييد. 
 7- آيا مطالب درج شده در سامانه همسرگزيني شيدايي توسط افراد آماده ازدواج قابل اطمينان مي باشند؟ اين مطالب تنها ادعاهاي خود افراد ميباشد و از آنجا كه احتمال دارد بعضي از افراد مقاصد درستي از ثبت نام در سامانه نداشته باشند ، حتما بايد قبل از اقدام به ازدواج در مورد صحت مطالب درج شده تحقيقات دقيقي به عمل آوريد. 
 8- شيدايي چگونه ميتواند مرا به فردي كه ابراز علاقه كرده مرتبط كند؟ در صورتيكه شما تمايل به مكاتبه بيشتر با فرد مورد نظر داريد، لازم هست كه عضويت خود را به نقره اي يا طلايي ارتقاء داده تا قادر به ارسال پيام شخصي يا پيام با متن دلخواه باشيد. 
 9- بنده بسته پيامكي خريداري كرده ام، آيا ميتوانم پيام دلخواه خود را به فرد مورد نظر خود ارسال نمايم؟ بسته هاي پيامكي تنها براي ارسال پيامك (اس ام اس) بر روي گوشي تلفن همراه فرد مورد نظر يا دريافت گزارش هايي كه از بخش تنظيمات سايت همسريابي شيدايي قابل تغيير هستند بر روي گوشي خودتان ميباشد كه در صورتيكه شما عضو عادي باشيد تنها ميتوانيد پيام علاقه مندي و عدم علاقه مندي را توسط اس ام اس به فرد مورد نظر ارسال نماييد. جهت ارسال پيام شخصي يا پيام با متن دلخواه لازم است كه عضويت خود را به نقره اي يا طلايي ارتقاء دهيد. 
 10- براي تغيير شماره موبايل چيكار كنم؟ ابتدا وارد پنل كاربري شده و سپس وارد بخش تنظيمات در شيدايي شويد و بر روي گزينه ((تغيير/تاييد شماره موبايل)) كليك كرده و كد خواسته شده را به شماره خواسته شده اس ام اس بكنيد و منتظر بمانيد تا پيغام تغيير شماره موبايل ظاهر شود.
 11- بنده فرد مورد نظر خود را پيدا نموده ام، چطور با ايشان تماس بگيرم؟ شما ميتوانيد با كليك بر روي ((ارسال پيام علاقه مندي)) از سمت راست نمايه فرد مورد نظر به ايشان پيام علاقه مندي بفرستيد و سپس منتظر بمانيد تا از فرد مورد نظر پاسخي دريافت كنيد و در صورتيكه پاسخي دريافت نموديد و پاسخ ايشان هم مساعد بود، ميتوانيد با تهيه اشتراك نقره اي يا طلايي براي ارتباط بيشتر جهت آشنايي كامل تر(( پيام شخصي)) يا همان پيام با متن دلخواه بفرستيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.